Interim professionals

Interim professionals

Het tijdelijk aanstellen van een interim manager kan u in een aantal situaties helpen excelleren. Dat varieert van interventie, transitie, kwartiermaken, capaciteitsuitbreiding tot en met het overbruggen van ziekte of afwezigheid. Interim management vraagt om focus, inzicht in de strategische en tactische doelen van de klantorganisatie, een politieke antenne, heldere doelen, een overtuigend plan van aanpak en uitstekende leiderschap.

Onze interim managers zijn de ondernemende leiders die u verder kunnen helpen. Ze hebben uitgebreide ervaring in aansprekende projecten bij toonaangevende opdrachtgevers. Ze zijn resultaatgedreven, sterk in communicatie en stevig in procesmanagement. Ze verliezen hun omgeving niet uit ’t oog, nemen mensen mee in het proces maar houden te allen tijde de voortgang erin.

De interim managers zijn overwegend in dienst van Hospitality Group. Naast de interim managers in eigen dienst werken we met een zorgvuldig samengesteld netwerk van zelfstandig interim managers. Alle interim managers hebben procesmatige backup, toegang tot de expertise en kennis van collega’s van Hospitality Group en zijn in staat een door ons gegeven advies concreet te maken en te implementeren.

Onze consultants maken graag een afspraak om een mogelijke opdracht met u te verkennen. Na een zorgvuldige intake laten we u graag kennismaken met de beste interim managers.

Projecten & Media | Interim professionals