Persona’s & guest journey

Persona’s & guest journey

Om uw doelgroepen en medewerkers nog beter te begrijpen kunnen wij u ondersteunen met twee tools. De persona’s en guest journey geven allebei inzicht in wensen, drijfveren en behoeften. De verkregen input is hét vertrekpunt voor een service- of huisvestingsconcept met een hoge belevingswaarde.

De persona’s

Wij hebben acht groepen van gebruikers geïdentificeerd met overeenkomstige wensen, drijfveren en behoeften. Voor elke groep hebben wij inzicht in de wensen over de werkplek, de werkplekinrichting, de facilitaire dienstverlening en het gedrag. Deze inzichten hebben wij van medewerkers, studenten, patiënten en cliënten in de zorg en van bezoekers van sport- en recreatieve voorzieningen.

De guest journey

De guest journey is een methodiek waarbij we samen met u in de huid kruipen van de gebruiker. Stap voor stap (vanaf het plannen van het bezoek via de aankomst tot en met het vertrek) verkennen wij met u de gewenste beleving vanuit het oogpunt van de gebruiker. Dit instrument gebruiken wij tijdens interactieve ontwerpsessies met management en eindgebruikers.