Training Hospitality

Training Hospitality

Met gastvrijheid creëert u kansen om bewuster, slimmer en klantgerichter te werken en de aantrekkelijkheid van uw organisatie te vergroten. Maar hoe zorgt u dat gastvrijheid écht in het DNA komt van uw organisatie?

Gastgerichtheid is geen oplossing op papier of een aangeleerd trucje, maar is een mindset die begint bij jezelf. Gastvrijheid vraagt om gedrag waarbij je je bewust bent van je omgeving, luistert naar de behoefte van de ander en aandacht hebt voor de diensten/producten die je levert.

Tijdens de training maken we deelnemers bewust van de mogelijkheden van gastvrijheid,  de eigen uitstraling en die van het team. We leren medewerkers met voorbeelden, oefeningen en in rollenspelen hoe ze een positieve beleving kunnen creëren. We gebruiken verschillende werkvormen en middelen, zoals ons Hospitality Inspiratiespel en de Guest Journey, om het leuk te maken.

Hospitality trainingen verzorgen wij voor veel organisaties op maat. Op die manier zorgen we ervoor dat gastvrijheid de lading krijgt die past bij de waarden en uitgangspunten van uw organisatie. We starten met het samen ontwikkelen van een visie. Deze visie vertalen we naar een beeldende storyline, een trainingsprogramma voor leidinggevenden en medewerkers en een aansprekend borgingsprogramma voor de langere termijn.

Projecten & Media | Training Hospitality