Bouw communities met impact
Door meer kennis, ervaring, uitdagingen en inzichten met elkaar uit te wisselen, stimuleren we versnelling van transities, productiviteit en innovatie. We moeten meer denken als ecosystemen, waar behoeftes en uitdagingen verbonden worden aan bestaande krachten en innovaties. Dit is niet alleen belangrijk binnen organisaties, maar ook tussen organisaties. Denk aan een sterke cultuur waar mensen zich verbonden en ‘thuis’ voelen.
Een community manager is de spin in het web van een organisatie en brengt mensen, ideeën, vraagstukken en kansen bij elkaar om verschillende (organisatie) doelen te bereiken. Communities zijn een middel om verschillende behoeftes binnen een ecosystemen bij elkaar te brengen om een gezamenlijk doel te bereiken. Maar hoe bouw en activeer je nou een community en wat zijn de doelen, doelgroepen, vraagstukken en vormen van de community van jouw organisatie?
Wil jij leren hoe je een sterke, betrokken en duurzame community bouwt met impactvolle samenwerking? De Training Community Management van Hospitality Group geeft jou als (startende) community manager de tools, inzichten en strategieën om een basis te leggen voor jouw community. Of je nu binnen een organisatie, een doelgroep of een thema een community wilt activeren: wij helpen je met een hands-on aanpak die direct toepasbaar is in de praktijk.
Met een team van 5 community managers bouwen wij al ruim 10 jaar communities. Wij hebben diepgaande kennis van community management binnen verschillende vakgebieden en sectoren waarmee we jou niet alleen helpen om een community te starten, maar vooral om deze levendig en relevant te houden.
Tijdens de training leer je:
- Wat een community is en waarom het voor jouw organisatie juist nu zo belangrijk is
- Hoe je het doel van een community helder maakt
- Hoe je een duurzame community bouwt en onderhoudt
- Hoe je ambassadeurs enthousiasmeert, betrekt en in beweging krijgt
- Welke tools en methodes bijdragen aan een duurzaam community model
- Wat de rol van een community manager is en welke skills daarbij horen
- Hoe je een community concept opstelt
- Direct de link te leggen tussen jouw community en de opgedane kennis van de training
Voor wie?
- Je bent al een community manager en je wilt je skills verbeteren
- Je bent al een community manager maar loopt tegen uitdagingen aan wilt een nieuwe aanpak en nieuwe skills leren
- Je bent nog geen community manager maar wilt dit graag leren of worden
Wat wij voor jou kunnen betekenen?
1-daagse training (€ 695,- excl. BTW per persoon)
Voorafgaand aan de training besteden wij uitgebreid tijd om samen jouw leerdoelen, ervaring en wensen te doorgronden. Daarmee kunnen we een dag vol kennis, inspiratie en praktische voorbeelden nog meer toespitsen op jouw persoonlijke cases.
Trainingen vinden plaats in ons clubhuis in Amersfoort, inclusief lunch en afsluitende borrel.
Wil je met meerdere collega’s tegelijk deze training volgen? Dan is een incompany traject de ideale oplossing, dit kan bij ons in het clubhuis, bij jullie op locatie of een externe inspirerende locatie. De inhoud stemmen we af op jouw organisatie.
Ben je nog niet nog in afweging of een community jouw organisatie verder kan brengen? Kom dan vrijblijvend een koffie drinken, onze community experts denken graag met je mee.
Hospitality Group behoudt zich het recht voor het programma op onderdelen te wijzigen of te annuleren, mochten wij hier door omstandigheden toe genoodzaakt zijn.
Waarom kiezen voor Hospitality Group?
- Dé expert in community management
We bouwen en onderhouden al tien jaar succesvolle communities binnen alle sectoren. Met de focus op FM, HR, inkoop, duurzaamheid en workplace management.
- Geen droge stof, maar actuele voorbeelden en interactieve werkvormen
Omdat wij dagelijks in nauw contact staan met onze community leden zijn wij op de hoogte van actuele vraagstukken, de meest indrukwekkende en nieuwste kantooromgevingen en de laatste trends. Wij delen deze kennis graag met jullie, zodat jullie met een concreet actieplan naar huis gaan.
- Community voor community managers
Dit is niet alles. Practice what you preach: we hebben ook een community voor community managers waar je kennis en inspiratie uitwisselt met andere community professionals. Na de training mag je lid worden van deze groeiende community waarin we het vakgebied samen verder brengen. Zo inspireren we elkaar op de invulling van een programma door locaties, sprekers, werkvormen en andere suggesties te delen.
Wil jij jouw community (verder) activeren? Doe dan mee!
Voor vragen neem contact op met Hidde van Gelder of Hielke Veldhuis via info@hospitality-group.nl of bel 033-462 55 55.