https://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2021/04/MicrosoftTeams-image-1-300x180.jpg

Meet up | It’s all about the employee experience

Meet up | It’s all about the employee experience
Meet up | It’s all about the employee experience

Auteur:

Facilitaire organisaties maken een shift. Voor de crisis lag de focus met name op het meten van de kantoorbezetting en het achterhalen hoe specifieke ruimtes gebruikt werden. We hebben allemaal geleerd dat thuiswerken – zeker voor bepaalde activiteiten – prima kan. Het is nu veel belangrijker geworden om te kijken naar de medewerkers ervaring. Hoe voelt de medewerker zich? Wanneer, waar en hoe kan de medewerker het beste of meest plezierig zijn of haar verschillende werkzaamheden uitvoeren? Richt je gebouw, werkplekconcept en dienstverlening in op basis van de behoeften van medewerkers! Inzicht in behoeften geeft je ook de kans om wendbaar in te spelen op veranderingen/veranderende behoeften.   

Meten is weten | Vincent le Noble  | Measuremen

Measuremen doet continu onderzoek om organisaties te helpen hun ideale werkomgeving te creëren. Zij ervaren dat focus van bezetting nu meer op activiteit komt te liggen. Of beter gezegd van gebouw naar medewerker. Juist nu is het belangrijk om data te verzamelen over behoeften van medewerkers met de inzichten een optimale post-covid werkomgeving te kunnen creëren.    

Wendbaar faciliteren van de internationale medewerker bij Diageo | Ingrid Boekkamp

Hoe kun je in een internationale omgeving met een grote diversiteit aan type mens de juiste diensten leveren? Diageo creëerde een open workplace concept op basis van data en analyses. Al voor Covid zette Diageo in op flexibilisering, daar hebben zij nu profijt van.   

Hoe centraal zet jij de medewerker in het ontwerp van werkomgeving en dienstverlening? | Interactie

Deelname

Wil je deelnemen aan deze meet up? Wordt dan lid van onze FM community! Klik hier voor meer informatie over de FM Community.