Rol als medewerker Facilitair Servicepunt
Als eerste aanspreekpunt voor medewerkers en huurders behandelde Annemiek meldingen, reserveringen en diverse verzoeken via TOPDesk, altijd met een servicegerichte aanpak. Daarnaast leverde ze een belangrijke bijdrage aan projecten zoals de facilitaire informatiepagina, het actualiseren van het huishoudelijk reglement, de vervanging van intercoms en de werkgroep circulaire economie.
Momenteel verspreidt het team zich over vier locaties, maar eind 2025 verhuist alles naar één centrale plek. Direct betrokken bij de interne verhuizing van ruim 80 werkplekken, droeg ze bij aan de voorbereidingen voor de verbouwing van het stadskantoor in februari 2025.
Haar brede inzetbaarheid en proactieve houding maakten haar een waardevolle kracht binnen het team. Facilitair Coördinator Bart van Kooten benadrukt dit: “Met haar brede inzetbaarheid, kennis én proactieve houding is ze een waardevolle toevoeging binnen ieder facilitair team.”
Betrokken bij de organisatie
Door haar betrokkenheid versterkte ze niet alleen de samenwerking binnen het team, maar ontwikkelde ze zich ook professioneel.