https://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2016/02/Benchmark-Hospitality-300x180.jpg

Hospitality draagt bij aan onderscheidend facility management

Hospitality draagt bij aan onderscheidend facility management

Auteur:

De jaarlijkse Benchmark Hospitality van Hospitality Group toont aan dat aandacht voor hospitality leidt tot meer tevreden medewerkers en bezoekers. Tegelijk wijzen verdiepingssessies met deelnemers ook uit dat er nog veel te winnen is.

Hospitality is nog altijd ‘hot’ en een belangrijke driver om het verschil te maken. Als een van de standaardinstrumenten van het facilitair bedrijf en dienstverleners, levert hospitality een bijdrage aan onderscheidend facility management. Facilitaire organisaties met aandacht voor dit thema kiezen vaak voor hogere servicelevels, investeren in een aantrekkelijke werkomgeving en trainen hun medewerkers op gastvrij gedrag.

Verbetermogelijkheden liggen vooral in de integrale benadering van hospitality en het écht aansluiten op de behoeften van gebruikers. Enerzijds vraagt dit meer afstemming en samenwerking tussen opdrachtgever en dienstverlener, anderzijds zijn er veel verbeterkansen waar het gaat om brede verankering van hospitality in de organisatie. In plaats van een ‘facilitair feestje’ gaat het dus steeds vaker om een strategische organisatiedoelstelling!

Lees het volledige artikel.

In 2016 starten we met een nieuwe Hospitality Benchmark. Interesse, neem dan contact met ons op via marketing@hospitality-group.nl.

Bron : Facto