Duurzame verbinding
SNS wil als Bank onderscheidend zijn en nog beter verbinden met de klant vanuit de intrinsieke motivatie en de overtuiging om klanten te helpen vanuit de visie; ‘de mens centraal stellen’. Ze willen daar zijn waar de klant is. Dit vraagt een andere manier van werken, denken en benaderen van de (potentiële) klanten. Het inspiratieprogramma biedt medewerkers de uitgelezen kans om een kijkje te nemen buiten SNS en te leren van de visie en ervaringen van anderen.
Het programma
We zijn gestart met een online energy boost voor een groep van 200 medewerkers met televisieregisseur David Grifhorst. Hij is vanuit deze compleet andere wereld ook dagelijks bezig met hoe hij kijkers met een gewenste beleving echt kan raken. Vervolgens hebben sprekers vanuit de Efteling, Coolblue en de hotellerie in verschillende sessies gedeeld hoe zij zich verplaatsen in de klant om echt te verbinden en zich te onderscheiden. We hebben ingezoomd op de SNS klant en gezorgd dat medewerkers elkaar onderling nog beter weten te vinden en van elkaar leren om uiteindelijk de klant nog beter te kunnen bedienen.