https://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2020/09/shutterstock_1488948455_kl-300x180.jpg

Coördinator vastgoed & facilitair a.i. bij Van Spaendonck

Coördinator vastgoed & facilitair a.i. bij Van Spaendonck
Coördinator vastgoed & facilitair a.i. bij Van Spaendonck

Auteur:

Auteur:

https://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2020/09/shutterstock_1488948455_kl-300x180.jpg

Van Spaendonck was voor haar afdeling vastgoed & facilitair op zoek naar tijdelijke invulling van de functie coördinator vastgoed & facilitair. In december 2019 startte Maud Keukens als Young Professional haar eerste opdracht in deze rol. Van Spaendonck levert al meer dan 100 jaar een impactvolle bijdrage aan het ondernemerschap in Nederland. De kennis, expertise en oplossingen worden inmiddels door meer dan 130.000 MKB’ers en 1,1 miljoen werknemers gebruikt.

In het Van Spaendonck Ondernemingshuis in Tilburg vindt al deze bedrijvigheid plaats. Het is een plek waar Van Spaendonck zelf is gehuisvest, maar ook plaats biedt aan externe organisaties. Het gerenoveerde ondernemingshuis heeft een bruto vloeroppervlakte van zo’n 4.000 m2 en huisvest circa 200 personen. Opvallend aan dit gebouw is het grote oppervlakte aan glas, waardoor met deze transparantie samenwerking gestimuleerd wordt. ‘Door samenwerking worden kleine dingen groot’.

Maud is een pareltje om mee te mogen werken! Ze heeft laten zien dat ze in staat is om de organisatie snel eigen te maken. Maud is daadkrachtig, initiatief nemend en gaat voor een planmatige aanpak met het doel voor ogen, waarbij ze de juiste prioriteiten weet te stellen. Esther Cremer – Interim Facilitair Manager Van Spaendonck

De functie van coördinator vastgoed & facilitair was dynamisch met vele uitdagingen en projecten. Maud was verantwoordelijk voor de coördinatie van de dagdagelijkse facilitaire werkzaamheden, het vastleggen en structureren van facilitaire processen en het aansturen van leveranciers. Daarnaast leidde zij meerdere projecten, zoals de implementatie van gescheiden afvalmanagement, het selecteren en implementeren van een nieuwe beveiligingsdienst en het coördineren van een verhuizing. Dit alles middenin de hectiek van COVID-19, waarbij zij ook zorgde voor het organiseren van een COVID-19-proof werkomgeving. Door de succesvolle afronding van de projecten en het aanbrengen van meer orde en structuur was het mogelijk deze functie aan het eind van de opdracht over te dragen aan een vaste medewerker.

Hospitality Group en Van Spaendonck kijken terug op een waardevolle samenwerking. Samenwerking tussen de organisaties en ook zeker de samenwerking tussen Maud en haar opdrachtgeefster (interim facilitair manager). De onderlinge kennisdeling, de dynamiek en frisse blik die Maud als Young Professional meebracht en het zijn van een volwaardig sparringpartner voor elkaar, waren hierin echte succesfactoren!

Projectgegevens

Opdrachtgever
Van Spaendonck
Locatie
Tilburg
Projecttype
Interim management
Gerealiseerd
1 december 2019 - 31 mei 2020

Meer informatie