https://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2017/02/shutterstock_400874470_klein-300x180.jpg

Een professioneel Facilitair Service Punt bij Altrecht

Een professioneel Facilitair Service Punt bij Altrecht
Een professioneel Facilitair Service Punt bij Altrecht https://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2017/02/shutterstock_400874470_klein-300x180.jpg

Altrecht is specialist in geestelijke gezondheidszorg. Vanuit het Facilitair Servicepunt (FSP), worden de diverse zorgeenheden en stafafdelingen, facilitair ondersteund. Het FSP valt onder de stafafdeling: Vastgoed & Facilitair. Binnen Altrecht is het FSP hét aanspreekpunt voor alle ondersteunende diensten. Om dit servicepunt verder te professionaliseren bekijkt en analyseert onze Young Professional Bas het geheel met een frisse blik.

Bas kijkt kritisch naar de processen binnen het FSP. Kortom, wat kan sneller en wat kan beter? Het prioriteren van de objecten in en rond Utrecht is een onderdeel van de verbeterslag. Daarnaast is een duidelijke functietypering en gewenst niveau van de servicedeskmedewerker belangrijk om als professioneel servicepunt te kunnen opereren. Tevens vervult Bas een actieve rol in de projectgroep t.b.v. de implementatie van Topdesk en onderhoudt hij nauw contact met stakeholders binnen de organisatie. Zo werkt Bas in stappen toe naar een FSP dat klaar is voor een herpositionering binnen de organisatie.

Het Facilitair Servicepunt is dé schakel tussen klant en leverancier. De professionalisering van deze schakel draagt voor Altrecht bij aan de kwaliteit van de gehele organisatie. Een doelgericht en efficiënt werkend Facilitair Servicepunt zorgt voor een optimale werkomgeving voor de zorgeenheden van Altrecht.

Young professionals

Young Professionals zijn onze jonge uitblinkers met potentie, passie en drive om te excelleren. Van hospitality, facility management, inkoop en […]

Lees meer

Projectgegevens

Opdrachtgever
Altrecht
Locatie
Zeist

Meer informatie