https://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2017/09/klanttevredenheid-300x180.jpg

Gasttevredenheidsonderzoeken bij Delta Lloyd

Gasttevredenheidsonderzoeken bij Delta Lloyd
Gasttevredenheidsonderzoeken bij Delta Lloyd

Auteur:

https://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2017/09/klanttevredenheid-300x180.jpg

Delta Lloyd brengt sinds 2014 jaarlijks de tevredenheid van gasten over het hospitality concept op het hoofdkantoor in beeld. In 2014 was gasttevredenheid een onderdeel van de jaarlijkse Benchmark Hospitality van Hospitality Group. Delta Lloyd vond de resultaten dermate waardevol dat besloten is dit onderzoek jaarlijks te herhalen.

De onderzoeksmethode bestaat uit korte interviews met gasten door een onafhankelijke hostess van Hospitality Group met vooraf ontwikkelde vragenlijst. Deze persoonlijke aanpak leidt jaarlijks tot een zeer hoge respons en betrouwbare resultaten. Tijdens de interviews zijn de resultaten al real-time inzichtelijk via het digitale dashboard van onze Facility Performance Monitor. Na het onderzoek ontvangt het MT een memo met de resultaten waarin naast de interne trendontwikkeling de externe benchmark zichtbaar is. Met de resultaten identificeert Delta Lloyd verbeteracties om het het hospitality concept continu te optimaliseren.

Projectgegevens

Opdrachtgever
Delta Lloyd
Locatie
Hoofdkantoor, Amsterdam Toorop
Projecttype
Tevredenheidsonderzoek
Gerealiseerd
November 2016 & februari 2017

Meer informatie