https://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2022/05/220207-Radboud-4429-300x180.jpg

Gastvrijheid bij de Radboud Universiteit

Gastvrijheid bij de Radboud Universiteit
Gastvrijheid bij de Radboud Universiteit

Auteur:

Auteur:

Services zijn heel belangrijk voor de Radboud Universiteit, ze zijn altijd dichtbij én blinken uit. Voor deze unieke Radboud beleving draait het om de juiste services op het juiste niveau en om gastvrijheid in het DNA. Hospitality Group ontwikkelde samen met en voor medewerkers een visie op gastvrijheid, servicewaarden en concrete gedragingen.

In een aantal Design Thinking sprints zijn met de input van studenten, medewerkers en bezoekers de servicewaarden ontworpen en uitgewerkt. De beleving stond centraal; op welke momenten willen we ons, waarmee onderscheiden. Hiervoor gebruikten we o.a. het belevinsgmodel, guest journey mapping en user stories. De visie en uitwerking zijn op aantrekkelijke wijze gepresenteerd en daarmee een belangrijk en mooi communicatiemiddel.

Op korte termijn starten we met de activatie van de servicewaarden bij de medewerkers van Campus & Facilities. Zo kunnen studenten, medewerkers en bezoekers een gewaardeerd, gefaciliteerd en een thuisgevoel, oftewel die unieke Radboud beleving, ervaren.

Op de foto zie je Mark Groffen (Hoofd Facility Management) en Frederique van Alfen-Las (Teamleider Office Support) van Radboud Universiteit met Anne-Celine Donkersloot en Dianne van den Hombergh van Hospitality Group.