/
/
/
Gastvrijheid en service­waarden bij de Radboud Universiteit
Home / Projecten / Learning & change / Gastvrijheid en service­waarden bij de Radboud Universiteit

Gastvrijheid en service­waarden bij de Radboud Universiteit

Services zijn heel belangrijk voor de Radboud Universiteit, ze zijn altijd dichtbij én blinken uit. Voor deze unieke Radboud beleving draait het om de juiste services op het juiste niveau en om gastvrijheid in het DNA. Hospitality Group ontwikkelde samen met en voor medewerkers een visie op gastvrijheid, servicewaarden en concrete gedragingen.

Beleving centraal

In een aantal Design Thinking sprints zijn met de input van studenten, medewerkers en bezoekers de servicewaarden ontworpen en uitgewerkt. De beleving stond centraal; op welke momenten willen we ons, waarmee onderscheiden. Hiervoor gebruikten we o.a. het belevinsgmodel, guest journey mapping en user stories. De visie en uitwerking zijn op aantrekkelijke wijze gepresenteerd en daarmee een belangrijk en mooi communicatiemiddel.

Activatie

De volgende stap is de activatie van de servicewaarden bij de medewerkers van Campus & Facilities. Zo kunnen studenten, medewerkers en bezoekers een gewaardeerd, gefaciliteerd en een thuisgevoel, oftewel die unieke Radboud beleving, ervaren.

Op de foto: Mark Groffen (Hoofd Facility Management) en Frederique van Alfen-Las (Teamleider Office Support) van Radboud Universiteit met Anne-Celine Donkersloot en Dianne van den Hombergh van Hospitality Group.
Fotografie: Femke van den Heuvel

Meer

Learning & change

Nieuwe werk­omgeving en manier van werken voor Careyn

Get Xcited! Gastvrijheid bij Yask

Gastvrijheid bij het Marechaussee­museum

Gastvrij serviceconcept FMHaaglanden

Borgen gastvrijheid bij Gemeente Utrecht

Gastvrijheidsvisie en training bij Deltares

Hospitality = teamwork bij Bol.com

Hospitality visie Gemeente Utrecht

Ontwikkeling Google Food Academy voor Google Food

Nieuwe werk­omgeving en manier van werken voor Careyn

Get Xcited! Gastvrijheid bij Yask

Gastvrijheid bij het Marechaussee­museum

Gastvrij serviceconcept FMHaaglanden

Borgen gastvrijheid bij Gemeente Utrecht

Gastvrijheidsvisie en training bij Deltares

Hospitality = teamwork bij Bol.com

Hospitality visie Gemeente Utrecht

Ontwikkeling Google Food Academy voor Google Food

Meer

9

Learning & change

Nieuwe werk­omgeving en manier van werken voor Careyn

Get Xcited! Gastvrijheid bij Yask

Gastvrijheid bij het Marechaussee­museum

Gastvrij serviceconcept FMHaaglanden

Borgen gastvrijheid bij Gemeente Utrecht

Gastvrijheidsvisie en training bij Deltares

Hospitality = teamwork bij Bol.com

Hospitality visie Gemeente Utrecht

Ontwikkeling Google Food Academy voor Google Food

Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren en het gebruik van de website geanonimiseerd te analyseren.