Kwaliteitsmanagementhttps://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2016/01/Kwaliteitsmanagement-300x180.jpg

Innovatief kwaliteitsmanagement voor Rabobank Nederland

Innovatief kwaliteitsmanagement voor Rabobank Nederland

Auteur:

https://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2016/01/Kwaliteitsmanagement-300x180.jpg

Hospitality Group ondersteunt Rabobank Nederland sinds 2008 bij het kwaliteitsmanagement op de facilitaire diensten. Alle metingen en resultaten hiervan zijn opgenomen in onze Facility Performance Monitor die zowel voor Rabobank Nederland als de leveranciers toegankelijk is. Deze online tool geeft snel  inzicht in de resultaten waardoor acties gericht en adequaat kunnen worden ingezet.

Hospitality Group voert periodiek audits uit op contractuele afspraken en wet- en regelgeving om de contractcompliance te beoordelen. Per dienst wordt een uitgebreide analyse uitgevoerd van de resultaten. De analyse is de basis voor gerichte aanbevelingen aan de contract- en dienstketenmanager van Rabobank Nederland. Zij gebruiken deze bij de aansturing van leveranciers en voor de interne verantwoording, waaronder naar de interne afdeling Risk & Compliance.

Hospitality Group werkt samen met Rabobank Nederland en haar leveranciers actief aan de doorontwikkeling van prestatiemetingen op leveranciers. Voorbeelden zijn het invoeren van een self-audit-methode waarin de leverancier meer wordt betrokken en ketenaudits waarmee (risicovolle) interfaces tussen diensten worden getoetst. Bovendien ontwikkelden we een mystery visit methode waarmee houding & gedrag van facilitair medewerkers van Rabobank Nederland wordt getoetst.

Projectgegevens

Opdrachtgever
Rabobank Nederland
Projecttype
kwaliteitsmanagement

Meer informatie