Samenwerking en aansturing
De focus van Evy lag op de verbetering van de samenwerking tussen de verschillende diensten en de aansturing van de beide teams. Evy formuleerde werkprocessen en een opleidingsplan voor het Klant Contact Centrum die aansluiten bij de toekomst van het facilitair.
Het Klant Contact Centrum kan met deze werkprocessen integrale vraagstukken beantwoorden in lijn met het nieuwe serviceconcept van ETZ.
Projecten en verbeterinitiatieven
Anouk prioriteerde bestaande projecten en verbeterinitiatieven en zorgde dat deze zijn uitgevoerd. Dit gaf ruimte om afdeling overstijgende thema’s zoals nieuwe dienstroosters en locatie-overstijgend werken te implementeren. Het was belangrijk gezien de bouwplannen Acuut Blok en kliniekgebouw om voor deze thema’s al aandacht te hebben. Voor Anouk een leuke manier om op basis van haar eerdere ervaring bij het Amphia ziekenhuis en bol.com haar perspectief op logistiek te kunnen delen en inbrengen voor de plannen van de nieuwbouw van het ETZ.
Gastvrije basis
We hebben de samenwerking als heel plezierig ervaren geeft Kim Boots (Organisatorisch Hoofd Inkoop & Inkoop) aan. “Anouk is een harde werker, die oog heeft voor haar team en energie krijgt van gezamenlijk resultaten boeken.” Jordy Reijnhard (Organisatorisch Hoofd Facilitair Servicepunt & Catering) vertelt enthousiast dat mede door de inzet van Evy is een goede basis is gelegd voor gastvrije samenwerking en een prettige werksfeer bij het Klant Contact Centrum.