Spin in het web
Lucia was verantwoordelijk voor de Service Area, waar ze zowel fysiek als via een ticketsysteem uiteenlopende verzoeken van medewerkers afhandelde. Van het organiseren van evenementen en klachtenafhandeling tot het beheren van facilitaire zaken zoals gebouwtoegang en parkeerbeheer. Daarnaast ondersteunde ze afdelingen zoals Events en Soft Services, en volgde ze een BHV-cursus om bij te dragen aan het BHV-team.
Evelien Helder, Workspace Services Team Lead at Booking.com: ‘Lucia groeide binnen acht maanden uit tot een onmisbaar lid van ons team. Ze heeft laten zien dat ze enorm flexibel is en altijd bereid om zich aan te passen waar nodig. Haar professionele werkethiek is bewonderenswaardig, en ze heeft ons keer op keer verrast met haar inzet en resultaten. Echt een topper!’
Verbeterprojecten
Lucia heeft ook projecten opgepakt, zoals een grootschalige locker clean-up voor het hele kantoor. Bovendien heeft ze actief meegedacht over de herinrichting van de Service Area, waarbij ze klantvriendelijkheid vooropstelde. Daarnaast heeft Lucia manuals opgesteld en templates ontwikkeld, waarmee ze de werkwijzen heeft vereenvoudigd en de efficiëntie verhoogd.