Een unieke bijdrage aan het faciliteren van ruimteonderzoek
Om alle ruim 200 getalenteerde en gedreven medewerkers te faciliteren is sinds medio 2021 een splinternieuw hightech gebouw opgeleverd. Het gebouw vind je op het Leiden Bio Science Park en bestaat uit cleanrooms, laboratoria, werkplaatsen, kantoren en vergader- en ontmoetingsruimtes. De facilitair manager beheer en onderhoud valt onder housing & facilities en is verantwoordelijk voor het beheer en alle faciliteiten in en rondom het gebouw om het primaire proces te ondersteunen.
Speld in de kandidatenmarkt
Een facilitair manager beheer en onderhoud is als een speld in de kandidatenmarkt. Na het voeren van verschillende gesprekken, bemiddelden wij met succes Hans Bosman. Hans startte 1 juni 2022 in zijn nieuwe rol als facilitair manager beheer en onderhoud. Met zijn passie voor techniek en gebouwenbeheer brengt hij vernieuwing en energie mee. Het werken in een complex hightech gebouw vindt hij fascinerend.
Tevreden opdrachtgever
De opdrachtgever zegt het volgende over het traject: ‘Ik vond het prettig dat we snel en makkelijk met elkaar konden communiceren, de lijnen waren kort. Jullie hebben goed begrepen naar wat voor iemand we op zoek waren. Alle vier de toegestuurde profielen hadden elementen die ons aanspraken, we hebben niet voor niets ook alle vier de kandidaten op gesprek gevraagd. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt met een bureau. Profielen die we aangeleverd kregen waren zeer compleet en juist ook de assessmentinformatie vonden we echt van toegevoegde waarde.’
Tevreden kandidaat
Hans zegt het volgende over het traject: “Ik ervaarde vanaf het begin van beide kanten een enthousiasme! Aansluitend hebben we leuke open digitale gesprekken gevoerd naast een heldere functie beschrijving. Wat mij erg is bijgebleven dat er altijd attent en betrokken vanuit de Hospitality Group werd geacteerd. Na elk stap hadden we een terugkoppeling aan elkaar waarbij zakelijk en helder werd gecommuniceerd. Zowel na als voor het assessment en de gesprekken. Zelfs na het arbeidsvoorwaarden gesprek met de werkgever werd ik gebeld of alles goed was verlopen. Dit gaf een betrokken gevoel. De bos bloemen van Hospitality Group op mijn bureau de eerste dag was heel erg attent.”