https://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2022/11/IMG_0244-1-300x180.jpeg

Interim teamleiders facilitair bedrijf ETZ

Interim teamleiders facilitair bedrijf ETZ
Interim teamleiders facilitair bedrijf ETZ

Auteur:

Auteur:

Het ETZ (Elisabeth-TweeSteden Ziekenhuis) was afgelopen jaar bezig met een nieuw ontwerp voor de besturing van het facilitair bedrijf. In afwachting hiervan was het voor het ETZ van belang een aantal rollen interim in te vullen. Evy in de rol teamleider Receptie & Telefonie en Klant Contact Centrum en Anouk in de rol van teamleider Logistiek.

Samenwerking en aansturing

Mede door de inzet van Evy is er een goede basis gelegd voor gastvrije samenwerking en een prettige werksfeer op het klant contact centrum. Jordy Reijnhard, Organisatorisch Hoofd Facilitair Servicepunt & Catering

De focus van Evy lag op de verbetering van de samenwerking tussen de verschillende diensten en de aansturing van de beide teams. Evy formuleerde werkprocessen en een opleidingsplan voor het Klant Contact Centrum die aansluiten bij de toekomst van het facilitair.

Het Klant Contact Centrum kan met deze werkprocessen integrale vraagstukken beantwoorden in lijn met het nieuwe serviceconcept van ETZ.

Projecten en verbeterinitiatieven

Anouk prioriteerde bestaande projecten en verbeterinitiatieven en zorgde dat deze zijn uitgevoerd. Dit gaf ruimte om afdeling overstijgende thema’s zoals nieuwe dienstroosters en locatie-overstijgend werken te implementeren. Het was belangrijk gezien de bouwplannen Acuut Blok en kliniekgebouw om voor deze thema’s al aandacht te hebben. Voor Anouk een leuke manier om op basis van haar eerdere ervaring bij het Amphia ziekenhuis en bol.com haar perspectief op logistiek te kunnen delen en inbrengen voor de plannen van de nieuwbouw van het ETZ.

Anouk is een harde werker, die oog heeft voor haar team en energie krijgt van gezamenlijk resultaten boeken. Wij hebben de samenwerking met haar als erg plezierig ervaren. Kim Boots, Organisatorisch Hoofd Inkoop & Logistiek