https://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2017/09/Tevredenheidsonderzoek_03-300x180.jpg

Klanttevredenheidsonderzoek bij Menzis als continu verbeterinstrument

Klanttevredenheidsonderzoek bij Menzis als continu verbeterinstrument
Klanttevredenheidsonderzoek bij Menzis als continu verbeterinstrument

Auteur:

https://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2017/09/Tevredenheidsonderzoek_03-300x180.jpg

Zorgverzekeraar Menzis onderzoekt jaarlijks de tevredenheid van alle circa 2.000 medewerkers over de dienstverlening door het eigen Facilitair Bedrijf. Sinds 2010 gebeurt dit in samenwerking met Hospitality Group. Door gerichte acties naar aanleiding van de resultaten is de tevredenheid sinds 2010 flink gestegen.

Menzis scoort in vergelijking met de markt de afgelopen jaren beduidend hoger. Het bedrijf onderscheidt zich ten opzichte van de benchmark vooral op de diensten Receptie, Bedrijfsrestaurant en Facility Servicedesk.

Het facilitair team vindt het tevredenheidsonderzoek van grote toegevoegde waarde omdat eigen ervaringen feitelijk worden gemaakt. Daarnaast geeft het relevante input voor diverse projecten.

Projectgegevens

Opdrachtgever
Menzis
Projecttype
Tevredenheidsonderzoek
Gerealiseerd
september - oktober 2016

Meer informatie