Impact in de praktijk
In een trainingsprogramma hebben we stap voor stap gastvrijheid verkend als medewerker en als team. De impact die je hebt op elkaar en de gasten stond centraal. Die impact hebben we vertaald naar de praktijk. Van het winnen van de harten van gasten met storytelling over authentieke Surinaamse recepten tot hoe gastvrij te blijven onder de druk van een groeiend aantal bezoekers.
Gastvrije beleving
Tijdens de trainingen hebben we met het team steeds weer een stap gezet naar het samen vormen van een visie op hospitality en de vertaalslag naar concrete acties. Om een mooi voorbeeld te benoemen: ‘Samen eten en drinken verbindt mensen. Door een ongedwongen en open sfeer te creëren maken wij dit moment extra bijzonder. We zijn ons bewust van de gastvrije beleving die we willen creëren en wij zijn gangmakers!’.
Met aandacht
Deelnemers gaven aan dat de training je aan het denken zet en dat je dingen weer bewust en met aandacht gaat doen. Daarnaast is het team naar elkaar gegroeid en dat zorgt voor een goede werksfeer en meer plezier in werken en dat voelen de gasten!