Interim managementhttps://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2016/01/Interim-management-300x180.jpg

Project- en interimmanagement bij Servicepunt71

Project- en interimmanagement bij Servicepunt71
Project- en interimmanagement bij Servicepunt71

Auteur:

https://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2016/01/Interim-management-300x180.jpg

In de voorbereiding naar een Shared Service Centre (Servicepunt 71) vraagt de gemeente Leiden bij Hospitality Group naar de tijdelijke inzet van projectmedewerkers voor allerlei uiteenlopende facilitaire projecten.

De projectondersteuning die Hospitality Group biedt bestaat o.a. uit het opstellen van een producten- en dienstencatalogus, het beschrijven van de werkprocessen en het inrichten van het Virtuele Servicepunt voor klanten. Na een aantal maanden breidt de opdracht zich uit met het dagelijks aansturen van het bedrijfsbureau en het overhevelen van de facilitaire dienstverlening van de gemeente Leiderdorp naar Servicepunt71.

Vertrouwen

Samenwerking in dit afdelings- en gemeente-overstijgende project was cruciaal. “Zo’n groot project met elkaar draaien, betekent in elkaar investeren, elkaar vertrouwen en vooral naar elkaar luisteren,” vindt Eus Flapper, hoofd service-eenheid facilitaire zaken van Servicepunt71. “De match en de klik is altijd goed met de gedreven professionals van de Hospitality Group waar we al jaren mee werken. De kandidaten weten zich de organisatie snel eigen te maken en ze beschikken over competenties die uiterst waardevol zijn in de dynamiek van een project.”

Projectgegevens

Opdrachtgever
Servicepunt71
Projecttype
Interim management & projectmanagement

Meer informatie