Gezamenlijke ambitie
Hospitality Group heeft APG Facility Services ondersteund bij de aanbestedingen van de facilitaire diensten voor de gemeenschappelijke ruimten en eigen gebouw delen. Er is gestart met het bepalen van de gezamenlijke ambities van APG, de huurders en gebouweigenaar. Het nieuwe pand ademt duurzaamheid; een essentieel onderdeel van de ambities, naast intense klantgerichtheid en samenwerken en verbinden.
Multi-service model
Verder is gezamenlijk gezocht naar een model waarin integratie en ketensamenwerking plaatsvindt tussen verschillende diensten en dienstverleners in een multi-service model en waarbij APG Facility Services optimaal regie kan voeren. Hospitality Group heeft de RFP-documenten geschreven en de aanbesteding begeleid.
Excellente kwaliteit
Gedurende de aanbestedingsfase hebben we in meerdere inhoudelijke workshops met de huidige dienstverleners van APG en APG Facility Services verkend hoe tot vooruitstrevende dienstverlening van excellente kwaliteit te komen. Heel bewust is dit eerst met de huidige dienstverleners gedaan en pas met andere als de ambities niet konden worden waargemaakt. De focus lag op het verschil maken met de ‘ability-to-excel’ en de ‘license-to-operate’. Na gunning heeft Hospitality Group ondersteund met de contractering en de implementatie van de dienstverlening.