Van losse cijfers naar waardevolle inzichten
Door meerdere meetmomenten per jaar ontstaat een constante stroom aan data. Wat levert dat op? Een vluchtige greep: Door middel van trend analyses kijken we over de jaren heen naar het grotere plaatje. Met dwarsdoorsnedes tussen panden en gebruikersgroepen kunnen we under- en overperformers identificeren. En met aanvullende statistische analyses tonen we aan welke diensten en aspecten eindgebruikers écht belangrijk vinden. Alles gerapporteerd in overzichtelijke rapportages.
Van inzicht naar actie
Door data te combineren met FM-expertise, ontstaan heldere conclusies en toepasbare adviezen. Met als resultaat een conclusie en advies waar onze Opdrachtgever mee verder kan. Stuurinformatie om op door te pakken. Zo benutten we gezamenlijk de volledige waarde van tevredenheidsonderzoeken.
Onze opdrachtgever is zeer tevreden over de samenwerking: “Hospitality Group helpt ons om de grote hoeveelheid data uit onze customer satisfaction survey juist te interpreteren. Met oog voor detail en scherpe analyses over onze dienstverlening geven zij ons heldere inzichten en concrete handvatten om die verbetering door te voeren.”