Strategische aanpak voor meer specialisme
Op basis van een grondige analyse concludeerde Allianz dat het scheiden van de twee diensten de beste weg was naar meer specialisme en kwaliteit. Hospitality Group begeleidde dit proces door de strategie-aanpak, opzet van de tenderdocumenten en een gestructureerde tenderprocedure waarin de juiste marktpartijen werden betrokken.
De kracht van een culturele klik
Naast prijs en kwaliteit speelde een andere factor een doorslaggevende rol in de gunning: de culturele match tussen Allianz en de dienstverleners. Hospitality Group zorgde voor een selectieproces waarbij deze klik tastbaar werd, onder meer door interactieve presentaties van de aanbieders. Dit gaf Allianz het vertrouwen om de best passende partners te kiezen.
Met de succesvolle afronding van de tenders zet Allianz in op een hoge medewerkerstevredenheid over deze diensten. Hospitality Group liet hiermee zien dat tenderbegeleiding niet alleen gaat over de beste prijs en kwaliteit, maar vooral over de beste fit.
Op zoek naar een strategische partner voor uw tenderproces? Hospitality Group denkt graag mee over een succesvolle aanpak voor uw facilitaire uitdagingen.