Herijken dienstverlening
Coty opende recent een nieuw hoofdkantoor op de Amsterdamse Zuidas. Het nieuwe kantoor is een plek waar medewerkers van over de hele wereld zijn gehuisvest. Een plek die voor verbinding zorgt, maar ook een plek die de klasse van het merk uitstraalt. Door de veranderende omstandigheden binnen zowel de eigen organisatie als in de wereld was het nodig om een jaar na opening het gebruik van het pand te herzien en in lijn daarmee de dienstverlening anders in te richten.
Cultural fit
In een compact tenderproces ondersteunde Hospitality Group bij het formuleren van de facilitaire ambitie, het vaststellen van het tenderproces, het ontwikkelen van servicelevels en tenderdocumenten en het begeleiden van het tenderproces. Door dialoogsessies met dienstverleners is in het gehele tenderproces veel aandacht geweest voor de ‘cultural fit’ en het verkennen van de beste oplossing voor efficiënte en hoogwaardige dienstverlening.
Uiteindelijk heeft deze mooie opdracht geleid tot een goede fit tussen Coty en Flexim als IFM provider. De dienstverlening is beter afgestemd op de behoefte van Coty en haar medewerkers én er is een kostenbesparing gerealiseerd op de facilitaire kosten. Win-Win dus!