Nationaal Militair Museumhttps://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2016/01/anne_reitsma_fotografie-3964-4112-300x180.jpg

Trainingsprogramma gastvrijheid voor Nationaal Militair Museum

Trainingsprogramma gastvrijheid voor Nationaal Militair Museum
Trainingsprogramma gastvrijheid voor Nationaal Militair Museum

Auteur:

https://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2016/01/anne_reitsma_fotografie-3964-4112-300x180.jpg

‘Het meest gastvrije museum zijn van Nederland’. Dat is de ambitie van het Nationaal Militair Museum (NMM). Hospitality Group ontwikkelde voor medewerkers en vrijwilligers een inspirerend en interactief trainingsprogramma op het gebied van gastvrijheid.

Het doel van het programma is om alle deelnemers een gastvrije houding aan te leren waarmee ze bezoekers van het NMM een onvergetelijke dag kunnen bezorgen. Het museum heeft drie kernwaarden: hostmanship, servicegerichtheid en klantvriendelijkheid. Deze kernwaarden zijn gedeeld met medewerkers en vertaald naar concreet waarneembaar bedrag.

Bewustwording

In een tijdsbestek van één week trainde Hospitality Group zo’n 400 medewerkers en vrijwilligers. De trainingen vonden plaats direct naast een F16 in de uitkijktoren van het restaurant. Zo kregen deelnemers meteen een goed beeld van het gebouw en de reis die de bezoekers afleggen in het NMM. Naast inspiratie brengen en bewustwording creëren leerde Hospitality Group de deelnemers het gastvrije gedrag toe te passen in de praktijk.

Het Nationaal Militair Museum geeft op een aansprekende manier betekenis aan de krijgsmacht voor Nederland in het heden, verleden en de toekomst en is inmiddels de winnaar van de Dagjeweg.nl Award 2015!

Nationaal Militair Museum: https://www.nmm.nl/

Projectgegevens

Opdrachtgever
Heijmans
Locatie
Zeist
Projecttype
Trainingen en ontwikkelprogramma's

Meer informatie