Onze opdrachten
Onze opdrachten variëren van interventie, transitie, kwartiermaken, capaciteitsuitbreiding tot en met het overbruggen van ziekte of afwezigheid. Denk aan interim facilitair manager of interim hoofd vastgoed. Deze opdrachten vragen om focus, een politieke antenne, een overtuigend plan van aanpak en uitstekend leiderschap.
Jouw profiel
Je bent hbo/universitair opgeleid en hebt aansprekende ervaring in facility management, inkoop en/of huisvesting. Ook met specifieke expertises als techniek of duurzaamheid pas je goed binnen ons netwerk. Je bent sterk in communicatie en stevig in procesmanagement. Je neemt mensen makkelijk mee en houdt altijd de voortgang erin.
Begeleiding en inspiratie
Je krijgt van ons begeleiding tijdens de opdracht, procesmatige backup en toegang tot de expertise en kennis van collega’s van Hospitality Group. We verzorgen trainingen en hebben vier keer per jaar een bijeenkomst om kennis met elkaar te delen en elkaar te inspireren. Van trends die we zien in de markt tot besprekingen van klantcases. Altijd verrassend en vernieuwend!
Kom snel kennismaken
Houd je wel van een stevige klus en heb je een bewezen track record? Dan zijn we benieuwd naar jouw CV en maken we graag kennis. Neem contact op met Tom of Richard of meld je aan via dit formulier.