Boeklancering: Strategic Sourcing

Gisteren lanceerden vijf collega’s van Hospitality Group het boek ‘Strategic Sourcing – organiseren, besturen en samenwerken in facilitaire organisaties’. Een zaal vol gepassioneerde gasten uit het onderwijs, eindgebruikers, providers, beroepsverenigingen en onze consultants waren erbij.  Peter Ankerstjerne deelde zijn visie op workplace of the future.

Strategic Sourcing

Strategic sourcing is het afwegingsproces om de best passende manier van organiseren te vinden voor de ondersteunende processen van je organisatie, zoals facility management. Van de keuze voor een sourcing strategie tot het aanbesteden van de dienstverlening en van het inrichten van je eigen interne organisatie tot het managen van de samenwerking met je gekozen leverancier(s).

Meer dan 100 jaar ervaring samengevat in één boek

De auteurs liepen al langer met het idee om een standaardwerk over strategic sourcing te maken. Zoals ze het zelf zeggen: “meer dan 100 jaar gezamenlijke ervaring met het organiseren van facility management moest toch eens worden opgeschreven!”. Dit boek is een onmisbare gids geworden die waardevolle inzichten en handvatten biedt voor (facilitair) managers, professionals en studenten die met het onderwerp strategic sourcing in aanraking komen.

Over de auteurs

Tim van Asch, John Dommerholt, Ellen Gijsbers, George Maas en Marjon Tuin zijn werkzaam (geweest) bij Hospitality Group waar zij jaarlijks bij tientallen organisaties in binnen- en buitenland betrokken zijn bij strategieontwikkeling, organisatie- en verandervraagstukken, complexe tenders en samenwerkingen tussen opdrachtgever en de supply chain.

Deze website maakt gebruik van cookies om de gebruikerservaring te verbeteren en het gebruik van de website geanonimiseerd te analyseren.