interaction with customerhttps://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2017/02/interactie-met-klant-300x180.jpg

Interactie met de klant bij EY

Interactie met de klant bij EY
Interactie met de klant bij EY

Auteur:

https://www.hospitality-group.nl/wp-content/uploads/2017/02/interactie-met-klant-300x180.jpg

AAFM faciliteert de dienstverlening bij veertien EY kantoorpanden in Nederland. Tevreden klanten krijgen en behouden is wat AAFM belangrijk vindt. Als tijdelijk facilitair coördinator bij AAFM is Miranda een duizendpoot en probleemoplosser tegelijkertijd. Miranda is de facilitair coördinator van de EY locaties Leeuwarden, Groningen, Zwolle, Hengelo, Arnhem en Utrecht. De verschillende panden variëren van 20 tot 250 werkplekken.

Door de inbreng van de facilitair coördinator verloopt de samenwerking tussen verschillende partijen soepel. Miranda denkt vooruit en anticipeert op mogelijke knelpunten en uitdagingen.

AAFM en Miranda zijn bezig om op elke locatie van EY het ‘One FM’ team op te zetten. De verschillende diensten maken samen deel uit van het FM Service Team en samen zorgen zij voor een optimale klantbeleving.

Contact met de klant ontstaat doordat Miranda veel zichtbaar is op de werkvloer. Als facilitair coördinator is Miranda het aanspreekpunt voor de facilitaire dienstverlening en zorgt zij voor het optimaal inrichten van processen. Goed luisteren naar de klant helpt haar om de klantwensen in goede banen te leiden.

Young professionals

Onze Young Professionals zijn uitblinkers met potentie, passie en drive om te excelleren. Van hospitality, facility management, inkoop en huisvesting […]

Lees meer

Projectgegevens

Opdrachtgever
AAFM
Gerealiseerd
Augustus 2016 - februari 2017

Meer informatie