Nieuwe identiteit
Rubens Capital Partners wilde het gebouw een eigen toekomstbestendige identiteit geven, die de aantrekkelijkheid en tevredenheid voor (toekomstige) huurders verhoogt en verbetert. Een dynamische omgeving met een actieve community en een pand waarin het horeca-, vergader-, hospitality- en het communityconcept elkaar versterken. Juist nu is dit van toegevoegde waarde, nu medewerkers zelf kunnen kiezen wanneer ze naar een fysieke werkomgeving gaan.
Opnieuw ingericht
Na een omgevingsanalyse en een uitvoerige intake met alle huurders zijn we gekomen tot een vernieuwde propositie voor Oval Tower. Op basis van deze propositie hebben wij de openbare ruimtes opnieuw functioneel ontworpen. De vernieuwde lobby is met een aantrekkelijke koffiebar erg uitnodigend. De begane grond is nu een dynamische en gastvrije omgeving waar mensen de hele dag kunnen samenwerken, overleggen, ontmoeten en genieten van food & drinks. Het restaurant is een sfeervolle ruimte waar koks dagelijks met life cooking een wisselende en verse lunch serveren.
Aanbesteding multi-service dienstverlener
Op basis van de vernieuwde gebouwpropositie heeft Hospitality Group voor alle services een aanbesteding begeleid en passend bij dit dienstverleningsconcept een nieuwe multi-service dienstverlener geselecteerd.
Community vibes
In alle ruimtes kunnen kantoorbewoners en bezoekers ontmoeten en werken. Ook kunnen huurders op de twaalfde verdieping gebruik maken van eventfaciliteiten en een fitness. Inmiddels is een community manager aangesteld om een programmering te ontwikkelen, het gebouw verder te activeren en het gevoel van verbinding tussen de huurders te stimuleren.
Door de strategische samenwerking met D/DOCK is Oval Tower een levendige en gastvrije werkomgeving van duurzame kwaliteit.