Veranderende werkzaamheden
Naast de dagelijkse facilitaire werkzaamheden lag de focus tijdens deze opdracht op het organiseren van de jaarlijkse evenementen en het inventariseren en rechttrekken van de contracten over de verschillende organisaties heen. Toen er door personele wisselingen vraag was naar officemanagement, heeft Marjanne dit ook uitgevoerd, waardoor de service richting medewerkers en klanten niet zou afnemen.
Geen dag hetzelfde
Wat de opdracht voor Marjanne zo leuk maakte, is dat elke dag er anders uit zag. Hierdoor wist je niet hoe de dag zou verlopen en kwamen er steeds leuke uitdagingen naar voren. Ook de fijne samenwerking met collega’s zorgde voor een geslaagde opdracht.
“Marjanne heeft heel mooi werk geleverd. Zij voelde aan waar zij nodig was, ook wanneer dit iets buiten de scope van haar opdracht ging. Zowel voor ons als voor Marjanne was het contact met Hospitality Group een rode draad tijdens de opdracht en dat vonden we beiden erg prettig,” aldus Lianne Hessen, talent manager bij AB&C Groep.