Balanceren in foodservice is als lopen op een koord: aan de ene kant is er de drang naar automatisering, efficiëntie en data-gedreven beslissingen. Aan de andere kant groeit de behoefte aan beleving, personalisatie en de menselijke touch. Hoe vind je de juiste balans?
Slimme foodservice-oplossingen maken het verschil tussen een standaard werkomgeving en een strategisch sterke, duurzame en aantrekkelijke werkplek. Maar hoe richt je horecavoorzieningen toekomstbestendig in? Welke innovaties dragen bij aan efficiëntie en duurzaamheid? En hoe speel je in op de veranderende behoeften van medewerkers en gasten?
Dit vraagt om visie, samenwerking en innovatie. Dat is precies waar wij samen mee aan de slag gaan. Tijdens drie deepdives en een inspiratietour ontdek je de nieuwste trends, best practicesen inspirerende locaties. Aan het eind van elke sessie ga je naar huis met concrete handvatten om direct impact te maken.
Voor wie?
De Food Community is speciaal ontwikkeld voor (facility, real estate, HR of workplace) managers die verantwoordelijk zijn voor -of zich bezighouden met- de ontwikkelingen van horecavoorzieningen. We brengen deelnemers bij elkaar om te sparren, spiegelen en benchmarken om tot creatieve inzichten en oplossingen te komen.
Wat brengt het jou?
In drie losse dagen en een inspiratietour verdiepen wij ons op verschillende onderwerpen. De eerste deep dive neemt je mee hoe data-analyse kan bijdragen aan efficiëntere en duurzamere oplossingen voor jouw horecavoorziening, met praktische inzichten in kostenbeheersing en voedselverspilling. De kracht van korte ketens en hoe samenwerking met leveranciers kan zorgen voor eerlijkere en gezondere voedselvoorzieningen ontdek je in de tweede deep dive. Tijdens de inspiratietour krijg je een exclusief kijkje in vooruitstrevende foodconcepten en innovatieve horecalocaties, waaronder Schiphol en de Zuidas. In de derde deep dive verken je de balans tussen technologie en menselijke gastvrijheid, met inzichten in AI, robotisering en de kracht van persoonlijke service. Uiteindelijk ga je naar huis met concrete handvatten om direct impact te maken in jouw organisatie.
FM Community
Als deelnemer van de FM Community krijg je toegang tot het online platform waar een brede groep FM, RE en HR professionals samenkomen. Daarnaast kun je deelnemen aan online inspiratiesessies, meet ups en werken in het FM community Café. Klik hier voor meer informatie.
Deelname
Ben jij enthousiast geworden? Inschrijven kan tot uiterlijk 1 mei 2025. Wij gaan uit van minimaal 10 en maximaal 20 deelnemers. De kosten voor de volledige Food community bedragen € 2.750, – per deelnemer, inclusief inspiratietour, 3 deep dives, materialen, food & drinks, exclusief btw. Het programma is met veel aandacht samengesteld. Hospitality Group kan het programma op onderdelen of locaties wijzigen, mochten wij hier door omstandigheden toe genoodzaakt zijn.
Meer informatie
Mocht je nog vragen hebben of meer informatie willen, dan kun je contact opnemen met Ton Rutten, Peer van Gurp of Claire Been via 033 462 55 55 of per mail p.vangurp@hospitality-group.nl of c.been@hospitality-group.nl.