Community management

Community management

Communities zijn hot! Je komt ze tegen in vele varianten: online communities, co-work spaces, innovatie hubs, interne communities, gebiedsgeoriënteerde communities, communities rondom innovatie en complexe vraagstukken en ook onze eigen FM Learning communities. Elke community heeft weliswaar een eigen doel; dat kan zijn locatiemanagement, kennisdeling, organisaties samenbrengen, een onderwerp verder brengen, mensen laten samenwerken en accelereren…

Wij geloven sterk in de kracht van communities. Tegenwoordig is zoveel kennis beschikbaar. De kracht zit in kennis bundelen en toepassen en vanuit verschillend perspectief het gesprek aangaan. Door het delen van inzicht en ervaring, ben je in staat te acceleren of meer complexe vraagstukken samen op te lossen. Hoe creëer je nou een actieve community? Mensen en of organisaties regelmatig bij elkaar brengen, online èn offline. Het begint met luisteren en behoeften ophalen en helder hebben wat het doel is. Energie en zinvolle connecties ontstaan alleen als je ‘peers’ bij elkaar brengt met gedeelde uitdaging, ambitie, passie of interesse”. Het toverwoord is ‘delen’. Delen van kennis, inspiratie, ervaring en ook plezier! Alleen dan kunnen mensen en organisaties elkaar verder brengen.

Wij activeren, stimuleren en faciliteren dagelijks diverse communities voor specifieke doelgroepen en op actuele thema’s. Wil jij actief aan de slag met een community of ben je nieuwsgierig wat een community jou zou kunnen opleveren? Neem dan contact op met Sandy Brouwer.